poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Balony!!!


Zmiany jak widać zaszły. Mam nadzieję, że się podoba.
A dziś balony. W końcu po tygodniu od nadmuchania ich mogłam w końcu zrobić zdjęcia.
Balony są wolne, chociaż bardzo słabe. Wystarczy jeden ostry kant a już niedaną rady dalej egzystować. Podobnie jest z niektórymi ludźmi. Jeśli raz upadną nie potrafią wstać i dalej iść do przodu. Czemu? Może są słabi, może nie chcą albo nie potrafią już inaczej, żyć niż tylko tak ja upadli. Jednak nieważne jak ich widzimy powinniśmy im pomóc trwać jak najdłużej i nie pozwalać by trafili na ostry kant. A tym, co się nadziali pomóc, chociaż tak odrobinkę. To zawsze coś.  












2 komentarze:

  1. Balony są cudne i mają piękny kolor. <3
    Co do ludzi to masz racje. Jeśli upadną to nie dadzą rady wstać sami i potrzebują osoby, która im pomorze. Sama takie coś przeżyłam, więc wiem o czym. mówię.
    Zapraszam do mnie na nową notkę. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne zdjęcia i pomysłowe balony na śniegu :D:D:D

    OdpowiedzUsuń