poniedziałek, 15 lipca 2013

The Versatile Blogger- nominacja


Witajcie. Dostałam nominację donagrody The Versatile Blogger od Sadie Miyura , za co dziękuję. 
Jako, że to pierwsza taka nagroda dla mnie to cieszę się.


Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu. 
2.Pokazać nagrodę The Versatile Blogerr u siebie na blogu. 
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.  
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.  
5.Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

             1. Wykonana.

        2. 


3.
      7 faktów o mnie?? O boru wszechlistny. No dobra.

        1.   Uwielbiam czytać mangii i oglądać anime, ale fanką nie jestem. To robię dla czystej przyjemności i dlatego, że zawsze poprawiają mi humor.

       2 . Moim największym hobby jest fotografia. Inne to np. zbieranie pocztówek czy sutasz.

       3.Nie lubię skarpetek. Nie no serio ich nie lubię jak nie muszę to ich nie noszę. W domu łażę na boso nawet w zimę, ale poza domem noszę je. Tak tylko mówię by nie było nieporozumień. 
     
      4.Uwielbiam książki Terrego Pratchetta. I ci, co śledzą mojego bloga doskonale o tym wiedzą. :D
      
      5. Nie lubię pomidorowej, pierogów i kilku innych ,,tradycyjnych” potraw, ale- i tu to zaznaczę- jak jestem w gościnie to zjem i nie wybrzydzam, bo to by było z mojej strony niezbyt uprzejme.
     
     6.Do liceum w mojej szafie przewarzały ciemne kolory. Zobaczyć mnie w czymś kolorowym to był cud. Jakieś powody?? Nie miałam po prostu chęci by ubierać coś kolorowego. I mimo, że nie lubię różu to mam jedną różową bluzkę, którą lubię.  
     
     7.I na koniec. Jestem dziewczyną, ale dopiero po mojej studniówce zaczęłam nosić sukienki częściej jak raz na kilka lat. Polubiłam je, bo w końcu znalazłam fason dla siebie i zaczęłam dostrzegać w sobie plusy, a nie minusy. Między innymi stało się to dzięki mojej cudownej klasie III C.


Tadam! I oto 7 faktów o mnie. I to są fakty dość znane, bo tych nieznanych to wam nie powiem :D Jednak jak zaczęłam pisać te fakty to od razu chciałam napisać więcej, ale lepiej zachowam je na inny raz :D   


4.Nominuję:

12 komentarzy:

  1. Nieźle... o tym, że twoim hobby jest fotografia, to chyba każdy kto tu wchodzi doskonale wie :D
    Też lubię oglądać anime i czytać mangi, choć namiętnie tego nie robię... I kiedyś też nosiłam tylko czernie, ale teraz już mi przeszło, choć pasteli też nie nosze xd

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjecia naprawdę ci wychodzą (chętnie zrobie dla cb banner jesli jesteś zainteresowana pisz na meila ania_tomczak_426@wp.pl)
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz??? To dla mnie wiele znaczy =)
    ZAPRASZAM !!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Ci bardzo. : ) ;* Widze ze jestem na liscie blogow, nawet nie wiesz jakie to mile uczucie. Ciesze sie ze moj blog Co sie podoba!;D
    Tez lubie pocztowki, fotogrfie!
    A co to sutasz?:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już mam na moim blogu notkę 7 faktów o mnie, ale dziękuję za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki i extra post super blog pozdrawiam i zapraszam do
    obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta

    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację, jednak mam już notkę 7 faktów o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ! :D

    jeśli chcesz wpadnij: www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjecia :)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń