niedziela, 9 marca 2014

Nic


Nie to, że nie mam zdjęć. Mam ich całą masę, ale mam też nie za wiele czasu, aby je obrabiać.
A teraz odpowiedź na złośliwe komentarze.


 Nie, nie zamierzam fotografować tera skórek po owocach.  I polecam sprawdzić w słowniku słowo kreatywność. Niestety niektórzy jeszcze posiadają wyobraźnie i nie potrzebują wypasionego sprzętu by dobrze się bawić.
 Nie obchodzi mnie ilu jest tu obserwatorów i ile komentarzy. Nie moderuję komentarzy, dlatego, że czasem złośliwe trole tu zaglądają i biedne niedowartościowane ,,dzieci” chcą się popisać lub podwyższyć swoją samoocenę.
 Umieszczam Tu zdjęcia, bo to lubię, a nie dla komentarzy i sławy. Nie chce mi się po prostu spędzać całego dnia przed laptopem po to by komentować inne blogi lub spamować zaproszeniami do mnie na stronę zwłaszcza, że zdecydowana większość to blogii szafiarskie, które mnie obchodzą tyle, co zeszłoroczny śnieg i które są nudne i nie wnoszą do mojego życia nic nowego…

To tyle.

Mam nadzieję, że niedługo zacznę tu normalnie publikować, bo mam, co. I bardzo się z tego powodu cieszę :D


Do zobaczenia : D

1 komentarz:

  1. genialne zdjęcie, brawa za kreatywność :)
    a negatywnymi komentarzami nie ma co się przejmować, konstruktywne mogą coś dać, ale innych sensu nigdy nie zrozumiem... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń