niedziela, 4 września 2011

Jeszcze raz!


  Trochę się pozmieniało. Mam nadzieję, że teraz blog będzie bardziej się podobał :D 
Będzie też więcej, dużo więcej zdjęć oraz od czasu do czasu kilka słów na jakiś temat. Teraz właśnie chcę bardziej oprzeć ten blog na zdjęciach i na moich różnych pasjach. Opowiadań na razie nie przewiduję (zdołowałam się, kiedy straciłam wszystkie, ponieważ system się znowu zepsuł, a ja jak na złość zapomniałam je przerzucić na drugi dysk…). 
 Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :D
  Zmienił się też adres. Jest: a) krótszy i b) raczej łatwiejszy do zapamiętania.
 Musi być też jakieś wyjaśnienie tytułu?
 Dlaczego ,,w moim poplątanym świecie”? A no, dlatego, że gdyby świat nie był poplątany to byłby trochę za łatwy (a i tak w którymś momencie COŚ by się stało) i nudny oraz ponieważ świat właśnie taki jest. A każdy z nas ma własny poplątany świat, w którym żyje, na co dzień. 
  
 Na dobry początek jeszcze trochę lata…
Oto kilka zdjęć znad jeziora : 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz