niedziela, 22 stycznia 2012

Num...


  Witajcie!
Zaczynamy!
Na początek drobne wyjaśnienie i przeprosiny.
W ubiegłym tygodniu nie było notki i za to przepraszam.
A nie było jej, dlatego, że miałam połowinki i byłam trochę zmęczona. 
Przepraszam też za lekką, opsówę z dzisiejszą notką.

Jakieś nowości? Mam zamiar umieścić dwie notki specjalne, ale w całości przygotowane przeze mnie (chyba, że mi kociak pomoże, a mam taką nadzieję). Jeszcze jakieś nowości? Tymczasowo nie. 

A dziś takie tam zdjęcia. 


7 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia :)
    zapraszam na mojego blogspota :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia :P
    masz ochotę na troszkę stylizacji zapraszam do mnie.
    Jeśli zaobserwujesz mnie, ja zrobię to samo tylko musisz mnie powiadomić w formie komentarza :)
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uhuhu czekam na te specjalne notki :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe. Te miejsca kojarzą mi się z miejscami morderstwa XD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, jakie te zdjęcia straszne ;oo Ale za razem cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia nieco przerażają! ;) ale ja lubię takie miejsca. Może wrzucisz zdjęcia z połowinek? Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń