piątek, 21 września 2012

Biegnę...



 Biegnę, kocham, milczę, płaczę, skaczę, śmieję się, upadam, nienawidzę, pragnę, unoszę się, uciekam, piszę, krzyczę, myślę, śpiewam, gram, podnoszę się, zamykam za sobą drzwi, stoję w deszczu nie mogąc się ruszyć, rezygnuję, staję do walki, wygrywam, przegrywam, proszę, unoszę się honorem, bawię się życiem.

 Czy to nie jest zabawne? Tyle uczuć i tak mało słów by je wyrazić. A jednak udaje się nam przekazać, co czujemy. Chociaż często kryjemy się ze swoimi uczuciami. Nie bójmy się ich mówmy, co czujemy. Jeśli komuś się to nie spodoba to jego sprawa, a wam przynajmniej ulży.



 W najbliższym czasie zaprezentuję wam (a przynajmniej mam taką nadzieję) twórczość mojej koleżanki Angeliki. Według mnie ma ogromny talent i warto by ujrzał światło dzienne.
A poza tym kusi mnie by pisać czasem o książkach, mangach, anime, które ostatnio przeczytałam lub obejrzałam. Czemu nie ja też mam prawo do wyrażenia własnej opinii.

I też dziękuję wam, że tu zaglądacie to naprawdę miłe :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz