środa, 12 września 2012

Kłopot



   Rozterki człowieka dopadają, kiedy najmniej tego człowiek potrzebuje. Od razu jakoś tak człowiek z sił opada, bo nie wie, co ma robić. Nie lubię takiego stanu. A w takim stanie obecnie jestem. Nie mam pomysłu, na co iść na studia i to mnie dołuje. Co wybrać żeby wybrać dobrze, a nie obudzić się z ręką w nocniku. Szukam pomocy, ale nie mam za bardzo do kogo się po nią zgłosić. Najgorsze jest to, że ja interesuję się wieloma rzeczami jednymi bardziej, a drugimi mniej. I nie potrafię wybrać drogi.  Pisze to tu, bo może w końcu troszkę mi się polepszy i będę wiedziała, jaką stronę mam podążyć. Chociaż wątpię w to. Może niedługo się to wyjaśni. Mam przynajmniej taką nadzieję, bo ja często samej siebie nie rozumiem.

Pomocy…


Pinkie Pie też siebie nie rozumie.  




*Przeraża mnie wizja przeglądania zdjęć w weekend. Brry… Okropnie dużo tych folderów. A zdjęcia na konkurs same się nie wybiorą. 



Obrazek: 
 * http://kittenseitz.deviantart.com/art/Pinkie-Pie-at-the-Gala-290522292?q=boost%3Apopular%20pinkie%20pie&qo=146

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz