czwartek, 28 marca 2013

,,Dawaj rentę!!!" - Kabaret Skeczów Męczących


Witajcie moi kochani czytelnicy!

 O ostatnim wydarzeniu nie powinnam opowiadać ja, lecz Monika, która ja zauważałam apsosmerfnie uwielbia Kabaret Skeczów Męczących.
Odwiedzili oni w ostatnią sobotę miasto mojej edukacji, czyli Gołdap.
  No chłopaki dali czadu i to w 3D. Na własnej skórze się przekonałam o tym, że to było prawdziwe 3D. Zostałam wybrana z publiczności by złapać krzesło. Nie udało się…
Dostaliśmy specjalne okularki 3D bez szkieł, ale jak widać powyżej działały :D  I skecze były premierowe także same nówki bez powtórek :D A przynajmniej ja ich nie widziałam.

 Dwie godziny ciągłego śmiechu. O jeny tego mi było trzeba.  Było bosko i muszę to powtórzyć.

  Chłopaki nie wiem, kiedy i gdzie, ale zobaczymy się na pewno :D 

















 Efekt 3D











 Tu wspomniana Monia
 A tu ja z Chłopakami :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz