czwartek, 2 lutego 2012

Notka specjalna nr. 2 :D

O Angeliko…
 
  Oto notka specjalna numer dwa. Będzie ona o mojej przyjaciółce, która kiedyś tam powiedziała żebym zrobiła jak chce o niej notkę na bloga. Biedna nie wiedziała, co mówi, a ja czasem mam aż zbyt dobrą pamięć :D

Zaczynam.

  Notka powstała we współpracy z Kociakiem. A współpraca polegała na jednym pytaniu ,,Co ja mam napisać o Anż żeby mnie nie zabiła?”.  Pomagały też i inne koleżanki, ale to była innego typu współpraca.  Dostałam odpowiedź i na jej podstawie napiszę kilka słów o Angeli.

  Angelika (Anż, Szelki, Dżela) to naprawdę sympatyczna dziewczyna i szalona chodź czasem nie idzie jej ogarnąć. Rzuca się w oczy i jest dość ładna. Lubi dużo (nawet bardzo dużo) mówić, pięknie recytuje (tak z uczuciem) oraz niezła z niej poetka. Jest też wegetarianką. To tyle względem podlizania się.
  Szelki nie jest wysoka, nawet nie jest (nie wiem, jakie są standardy) średniego wzrostu. Ma długie włosy. Chociaż ciągle uważa, że ktoś jej je złośliwie podcina i że ciągle staja się krótsze i krótsze (ja tam niczego nie zauważyłam). Na twarz nakłada ogromne ilości… znaczy za mocno się maluje (ładna jest, a nakłada tego tyle, że nie widać jej naturalnego piękna). Mimo ciągłej krytyki ze strony Aśki według mnie ubiera się dość fajnie (nie znam się na łączeniu biżuterii z ubraniami…). 
Wszystko bardzo przeżywa. Nawet najmniej istotne sprawy. No cóż uczuciowa z niej dziewczyna.    

  Wiecie, co. Naprawdę nie wiem, co o niej napisać. Jest tyle do opowiedzenia o niej, że nie wiem, od czego zacząć, a czego ma unikać, więc musi wam wystarczyć ta mała garstka informacji o niej.

Na zakończenie.
 Czy jest negatywną postacią? Nie. Jest bardzo pozytywna, choć czasem irytująca, ale któż z nas taki czasem nie jest. Czy ma wiele wad i zalet? Nie wiem. Nie znam jej tak dobrze jakbym chciała. A szkoda… Czy jest osobą uczuciową? Jest. Nawet bardzo i dużo o tym mówi, co czuję i bardzo się przejmuje tym, co sądzą o niej inni.  Itd…

Już naprawdę na zakończenie powiem wam, że kocham tą małą marudę i nie chciałabym, aby jakkolwiek zmieniała się. :D

Pozdrawiam Cię Angeliko :D

A oto kilka zdjęć z jej udziałem. 
                                                                    Angelika i ja :D
 To obecnie moje ulubione zdjęcie Anż :D

1 komentarz: