niedziela, 11 marca 2012

Warszawa cz.1

 Witajcie :D
 Ta notka będzie krótkim wstępem do pełnej relacji z piątkowego wyjazdu do Warszawy ze względu na zajęcia laboratoryjne z związku z projektem Archimedes, w którym biorę udział wraz innymi. 
 Politechnika, zajęcia i chodzenie po Warszawie były bardzo fajne, ale jazda busem, mimo, że wygodna to dobiła mnie na tyle, że po powrocie już nie maiłam ani odrobiny sił do życia i nawet nie mogłam słowa poprawnie napisać… I jeszcze wczoraj trochę czułam się zmęczona. Dlatego więcej o zajęciach i o krótkim pobycie w Warszawie napisze za tydzień. Wtedy już będę miała wszystkie zdjęcia. A na razie macie kilka zdjęć z podróży busikiem po Warszawie i łażenia po niej :D 





Tu macie trochę o projekcie Archimedes: http://ace.pol.pl/www5/index5.htm


Trochę się zdziwiłam tym, że jak wjechaliśmy do Marek nagle znikło słonko i już się nie pokazało. A w stolicy szaro, ponuro i ludzie ponurzy… Żadnej radości. Dosłownie zero… Jak się na nich patrzyło to miało się wrażenie, że można w depresję wpaść… Nieprzyjemnie.



 A teraz pozdrowienia:
  Pozdrawiam Madzię i Nakę. Cieszę się, że znowu mogłyśmy się zobaczyć, choć przez kilka minut :D
Do zobaczenia niedługo dziewczyny.
 Pozdrawiam wszystkich uczestników projektu.
Pozdrawiam pana z busika z napisem Warszawa- Płock, który odmachał mi :D
  Pozdrawiam też konika z placu zabaw w Ełku. Byłeś najlepszy :D Będę Cię długo wspominać :D
 I pozdrawiam Kota i Żans :D A macie :D
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz