niedziela, 23 czerwca 2013

Liebster Award po raz drugi


 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Dziękuje z nominację Adamowi z tego bloga :http://znajdzbloga.blogspot.com

 Pytania i odpowiedzi:
1.Czy kiedykolwiek byłeś/byłaś sam/sama w domu, tak jak Kevin?
    Ja Kevin to akurat nie. Chociaż to mogłoby być dość ciekawe. Ale w takiej głuszy, jaką tu mam nie byłoby takich włamywaczy…

2. Kiedy ostatni raz obejrzałeś Kiepskich?
        Kiepskich ostatni raz obejrzałam w pierwszej gimnazjum może… Nie pamiętam.  Ogólnie to nie lubię tego serialu.  

3. Napiszesz kiedyś do mnie na gg 43786228?
          Napiszę :D Nie wiem, kiedy, ale napiszę :D

4.Płakałeś /płakałaś na pogrzebie Hanki Mostowiak?
         Nie oglądam ,,M jak miłość”. Raz obejrzałam z przymusu jeden odcinek tego badziewia i miałam dość… 

      5.Lubisz Adama Małysza??
              Pewnie, że go lubię :D

      6.Opowiesz mi jakiś dobry kawał?
         Nie umiem opowiadać kawałów… Wole je słuchać :D

      7.Lubisz lody?
        Uwielbiam lody. Chyba moje ulubione to smerfowe, ale pewna nie jestem. Zawsze wypróbowuję nowe smaki. 

      8.Skakałeś/skakałaś kiedyś na bandżi gumie od gaci?
         Ani na bandżi, ani na gumie od gaci :D 

      9.Słuchasz PKF?
         Nie. Jakoś mnie nie interesuje twórczość tego zespołu…
          
     10. Zaczynasz święta Bożego Narodzenia tradycyjnie od Kevina?
           Nie. Od ryby po grecku ;D

     11.Brałeś/brałaś kiedyś udział w Potopie?
         W  ,,Potopie” to nie, ale w ,,Zemście” tak. A dodam, że mój brat grał w ,,Krzyżakach”.  
        

   Pytania ode mnie
       1.  Twoja ulubiona rzecz w domu?
2. Pierwsza książka, jaką przeczytałeś w swoim życiu własnej woli, a nie, bo trzeba było?
3. Co sądzisz o sytuacji w kraju?
4. Czy czytasz mangi lub oglądasz anime? Jeśli tak to, jakie jest woje ulubione/
5. Jeśli miałbyś taką szansę, żeby wybrać się w dowolne miejsce na Ziemi to gdzie byś pojechał / pojechała i czemu?
6.  Ulubiony film i czemu akurat ten?
7. Z jakim aktorem chciałbyś/ chciałabyś spędzić jeden dzień?
8. Czego najbardziej znielubisz i dlaczego?
9. Ulubiony owoc? I czemu?
10. Z czym wiążesz swoją przyszłość? I czemu?
11. Ulubiona gra komputerowa, albo planszowa lub wideo?

   
   Nominuję:

4 komentarze:

  1. Też ostatnio miałam przyjemność odpowiadać na te same pytania i muszę przyznać, że bardzo mnie rozbawiły :D

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji, niestety jej nie zrobię jej u sobie, bo całkiem niedawno był u mnie post o nominacji! Ale dziękuję!
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję twój blog!
    I zapraszam do mnie :D
    http://hope-and-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń