niedziela, 2 czerwca 2013

Komunia- fotorelacja

Kuba-to u niego byłam 

 Zaczynam wypełnianie notek obiecanych od komunii, która odbyła się 26 maja.
Całkiem fajnie było. Z całej uroczystości kościelnej najbardziej zapamiętałam muzykę. Bardzo fajna była :D Po ,,I wszyscy razem śpiewamy” brakowało mi tylko ,,I teraz łapki w górę”.  Naprawdę było, od czego się pobujać, mimo, że to był kościół.
A na nagraniu z uroczystości zapewne, jeśli będzie widać tło to tam będę cały czas uchachana ja. Nie wiem, czemu ale ja się cały czas śmiałam :D
W końcu cieszyłam się z dziećmi z ich święta :D 

















 Kuba raz jeszcze

 Tort - nawet smaczny :D






 Ja i moja siostra Kinia 



1 komentarz:

  1. Nie dla mnie takie uroczystości, choć ostatni raz w kościele, byłam właśnie na swojej komunii, o ile dobrze pamiętam i to jeszcze mnie zmusili... Ateiści nie mają życia w tym kraju, nie wiem co ja tu jeszcze robię xD

    OdpowiedzUsuń