sobota, 25 maja 2013

O najbliższych notkach



 Przyznam się, że miałam zamiar napisać notkę pełną krwi i płaczu o zdjęciach dziewczyn miało być. Jednak chcę pozbierać jeszcze trochę informacji, żeby nie wyszło, że jestem zacofana w fotografii czy coś. Książka jest także jak się upewnię, co do mojego skromnego zdania to was o tym poinformuję. A krew się będzie lała po monitorze…



  Innym zaplanowanym tematem, który bardzo chcę jak najlepiej opisać jest manga i anime oraz moje poglądy na nie. Tak chcę to napisać by wszyscy dobrze mnie zrozumieli, a przy okazji po marudzę o różnicy między fanem a osobą sympatyzującą. I popiszę o hejterach… Powinno być ciekawie :D


Aha pojawi się też krótka relacja z kolejnej imprezy! Komunii mojego brata ciotecznego.


Takie tam plany :D 






9 komentarzy:

  1. Różnica między fanem a osobą sympatyzującą, kurde chętnie to przeczytam, bo takiej teorii jeszcze nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Masz bardzo ciekawy blog. Świetnie go prowadzisz ;). Byłaś na moim blogu http://forrgirlss.blogspot.com/ i pisałaś, że wolisz "i inne". Nie wiem czy myślimy o tych samych rzeczach, więc proszę o kontakt na maila
    winia013@gmail.com
    Chcę po prostu czerpać inspirację nie tylko z siebie, ale też z innych. :D
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tolerujesz znęcania się nad zwierzętami ;c ?
    Zapraszam na notkę ; http://everyday-smart.blogspot.com/2013/05/znecanie-sie-nad-zwierzetami-jak.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwacja za obserwacje? jesli sie zdecydujesz to zaobserwuj i wspomnij w komentarzu, a ja zrobie to samo :) zapraszam:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ok a wiec obserwuje tak jak chcialas i teraz twoja kolej :)
    zapraszam:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny blog;)
    + obserwuję, liczę na rewanz:*
    http://xmercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję i czekam na to samo

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne plany :)
    Kocham mange i anime ♥
    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń